Sunday 26 June 2011

Leuke sportkleding voor dames. Is dat er eigenlijk wel?

Deze keer geen post over heren kleding, maar nu iets voor de dames. En wel over sportkleding. Is het je wel eens opgevallen dat er eigenlijk helemaal niet veel leuke sportkleding voor dames te krijgen is? En dan bedoel ik eigenlijk fitnesskleding. Over het algemeen is het erg saai en grauw. De variatie die je hebt met hardloop kleding mis ik absoluut.

Ik heb dus een tijdje lopen zoeken op het internet en kwam de webshop van Dare2Express Fitnesswear tegen. Zij weten dus wel hoe het moet! Leuke en kleurrijke fitness kleding met aparte designs! Wees niet bang om gezien te worden is hun motto. Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.

Dare2Express verkoopt alleen kleding van het merk Margarita Activewear. De kleding is zeer comfortabel en is gemaakt van supplex/lycra.

In een volgende post ga ik op zoek naar leuke sportkleding voor heren. Ik zeur nu wel dat het voor dames lastig is, maar eigenlijk ook voor heren! Met die Adidas broeken ben je toch eigenlijk ook redelijk snel klaar! De kleding die ik in mijn kast heb liggen (al jaren) lijkt nog steeds actueel. Anyway...dat is iets voor een andere keer.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.